5. marraskuuta 2015

Vihdoin Dubbossa

Milduraan saavuin saavuin tiistaina iltapäivästä. Bussi jätti mut sopivasti toiselle puolelle kaupunkia ja sieltä sain sit pari kilsaa kävellä helteessä ja rinkan kanssa oikeille hoodeille. Mistään en meinannu saada yöpaikkaa, kun koko kaupunki on täynnä workinghostelleja, eli minimiaika ois ollu viikko mitä niissä ois pitäny kykkiä. Ja töitäkin ois pitäny tehdä. Tässä kohtaa iski epätoivo. Samalla huomasin redback spiderin (jos et tiedä mikä se on, niin googlaa, ymmärrät mun fiilikset sit parrmmin) mun rinkan päällä, ja siihen se oli kai lentänyt mun olkapäältä ja mä en halua tietää miten se oli siihen tiensä löytänyt.  Noh, mä sitten menin ja maksoin 60 euroa halvimmasta hotellihuoneesta mitä löysin. Vähän ehkä kirpas kun yleensä oon maksanu about 20e. Noh, mut kumminki oma huone nii aika luksusta. 


Bussimatka tänne Dubboon meni yllättävän nopeesti. Mulla lähti bussi aamu kolmelta ja yhden vaihdon kautta saavuin tänne joskus illalla kasin aikaan. En silloin edellisenä yönä ehtiny nukkua kun vaan suunnilleen kaks tuntia, niin nukuin sit suunnilleen koko päivän. Aika kulu yllättävän kevyesti keltämättä. 


Dubossa mua sit oli vastassa tää herra, joka mulle näitä töitä tarjos. Hän osottautu erittäin mukavaks vaikkakin mun on vankala ymmärtää sitä ja sen mua, koska aksentit. 


Mulla on täällä kokonaan oma talo, noin 20metrin päässä tosta toisesta talosta. Ei tää siltikään mikään pieni oo. Neljä huonetta plus keittiö ja kylppäri. Ihanaa ku on omaa tilaa, vaikka tää dormiasumisien jälkeen tuntuu tosi yksinäiseltä. Mul on nyt mun makuuhuoneessa yhtä paljon tilaa mitä ennen jaoin 8-12henkilön kanssa. 

Ihan kivaks paikaks siis osottautu tämä mesta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti