2. marraskuuta 2015

Tänään on ollu hyvä päivä

Huomenna olis sitten aika vaihtaa maisemaa. Ostin eilen lipun Milduraan, koska siellä pitäis olla paljon farmeja ja sesonki on just alkanu. Hauskaahan on, et mä en ees osaa sijottaa Milduraa kartalle, enkä myöskään tiedä siitä mitään. Voishan sitä jaksaa googlata ton jossain vaiheessa. 


Töitä olis siis tarkotus tehdä. Hirveen pitkään en kumminkaan ehdi töissä olemaan, sillä joulukuun puolessa välissä pitäis olla Sydneyssä. Lennän about viideks viikoks Balille ja uuden vuoden vietän Singaporessa. Koska lomaltahan aina tarvii lomaa. 


Tänään oon ahkerana käyny postissa postittamassa vaatteita takasin Suomeen. Ei oo muuten helppoa hommaa, saatika halpaa. Koska paketti menee lentopostina ja Australian ulkopuolelle mun piti tarkalleen selostaa, mitä se sisältää ja samalla täyttää miljoona lappua ja vielä henkkarit piti näyttää. No nyt on hommat hoidettu ja oon ihan tyytyväinen kun saa kamaa ja painoa pois rinkasta. 


Tällä hetkellä oon ihan kuolemanväsyny ku kävin vielä juoksemassa 7km. Ulkona paistaa aurinko, lämpöä on suunnilleen parikymmentä ja koska tuulee etelästä, niin tuuli on kylmä. Ihan mukava lenkkikeli siis. Yllättävän rankkaa kyllä oli, kun tuolla on ihan hirveesti portaita vaikka kävin vaan ton joen ympäristössä juoksemassa. Nyt taidan kyllä mennä päikkäreille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti