4. heinäkuuta 2016

Onnellinen

 Mulla menee aivan loistavasti. Ei stressiä mistään ja osaan taas elää täysin hetkessä. Eilen mulle yks kaverikin sano, et sen oikein aistii, että oon onnellinen. 


Tää uus työ toi mulle rauhan. Ei tarvii stressaa rahasta tai niistä toisen vuoden viisumipäivistä enää ja sekin vielä, että oikeesti tykkään olla täällä. Mun pomo on aika varmasti maailman paras, sen vaimo rakastaa leipomista niin joka viikko saadaan vastaleivottuja leivoksia. Ja sekin, että saa tehdä töitä eläinten kanssa! Moni reppureissaaja täällä kelaa et tämmöset duunit on ihan urbaania legendaa, kerranki oon ollu onnekas täällä töiden suhteen siis. 


Mun työkaveri on aivan loistava brittityttö ja tullaan tosi hyvin toimeen. Tänä viikonloppuna lähdettiin sen kavereiden kanssa roadtrippailemaan pohjoseen. Ajettiin Perthistä noin kaks tuntia pohjoseen ja siellä alko jo olla ihan rantakelit! Ja se paikka missä nukuttiin oli ihan uskomaton! Kallio kahen rannan välissä nuotiopaikalla, keskellä ei-mitään. Pakko kyllä sanoa et Western Australia on kyllä varmaan kaunein osavaltio tässä maassa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti